Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Therese - 3 januari 2009 11:59

Har varit förkyld i en vecka nu, i måndags fick jag till och med sjukskriva mig från jobbet för att jag mådde så dåligt. Har väl aldrig hänt förut, men det är ju just nu inte bara jobbigt fysiskt utan även en jobbig period psykiskt, orkar inte gå in närmare på detta just nu.


Denna dag började ju väldigt bra, vaknade vi sju av att näsan var igen täppt och ingen luft kunde andas in, fick då stiga ur min varma säng och gå ner för att hämta näsdroppar, sen somnade jag om. När jag sen vaknade på riktigt då börjar jag blöda näsblod, känns denna dag som en bra dag eller? Den började inte så bra iaf. Efter det harjag städat mitt rum, lagt alla min skor i skokartonger och gjort fint i garderoben. Så nu behöver jag inte bli rädd att det ska ramla ut miljontals skor varje gång jag öppnar dörren. Sen har jag städat lite allmänt med, stoppat undan grejer som jag inte vill ha framme i min byrå, den är full av skit. Jag funderar ibland på att städa för i den är det mycket skit kan jag lova.

Senare idag ska jag åka till stallet gå en prommenix med Famor ute i snön kommer bli mysigt om han inte är allt för mycket på tårna.


Ha en bra dag!


// therre 


Lägger in två bilder på Famor, på den ena iförd sitt snygga rundsydda träns, me like! 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards