Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Therese - 13 januari 2009 13:09

Idag har jag varit på stan för att pigga upp mig själv ifrån min missär i livet. Finns inget just nu som är positivt.

Men iaf jag lämnade in mina skor på omklackning eftersom jag tappat båda klackarna efter juldagen. Sedan begav jag mig mot stan. Inne på H&M hittade jag några plagg jag provade men inget som passade något vidare. Upptäckte dock till min fasa något som inte var särskilt bra alls inne i provhytten, går inte in närmare på det, usch! Sedan upptäckte jag att en utav speglarna var väldigt missvisande vad gällde ens storlek, såg ju typ en eller två storlekar mindre ut i den speglen, kan det vara för att folk känner sig snyggare då? Smart i vilket fall. Köpte till slut ett skärp smyckat med silver paljetter. Sedan vidare till Jon och Jonna där jag hittade en klänning som jag tittat på typ hundra gånger, men nu på 50 % rea. Det var som taget! Sedan var jag en sväng på Bergkvist och hittade ett par super snygga pumps på 70 % rea. Betalade 89,50 kr för dom. Vilka fynd!

Den som säger att man inte mår bra av shopping har fel iaf. Så nu är min outfit inför helgens fest klar, känns skönt.


Men nu ska jag göra något annat, bye bye!


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards