Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Therese - 23 januari 2009 22:03

Vad är det som ska ta sån tid, all denna väntan gör ju att allt bara blir ännu jobbigare!


Har äntligen fått rida lite igen, på Elske.  Men hackamore och Elske är ingen bra kombination, idag blev jag så arg på henne. Och det är inte ofta jag blir arg under ett ridpass det händer väldigt sällan. Så imorgon ska jag rida på mitt raka bett och hoppas att det inte blöder något i munnen. Det borde vara läkt nu tkr jag. Hon har ju gått på hackamoret i över en vecka nu. Men det lär väl visa sig.


Imorgon är det jobb som vanligt. Sedan möte med tävlingskommitén. Jag är så sjukt sugen på att tävla! Men jag har ju gjort upp en plan nu för mitt liv. Hösten 2010 har jag förhoppningsvis kommit in på instruktörsutbildningen i Linköping. Och till den ska man ha en skolad häst, så jag ska leta häst igen. Denna gång ska det bli rätt! Så äntligen har jag en plan för mitt liv i tre år iaf. 


I veckan så kanske Madde och jag ska till färjestad och shoppa hästgrejer. Ska kolla på ett kandar då tror jag. Kom på en super idé att jag kunde köpt Lina's gamla men det hade hon redan sålt, men hon sa att hon köpt det på färjestad så nu ska jag kolla på det.


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards