Alla inlägg den 17 december 2011

Av Therese - 17 december 2011 22:05

Ja men varför inte dra på sig ett ryggskott när hästen ändå är sjuk?! Liggande ställning 75 % av dagen, 5 % sittande och 20 % stående/gående, life is toooo exciting sometimes!
Pica mår iaf prima, fortfarande lite öm på baksida av låret, fortsätter med Hirudoid och lite rörelse för hand.


Tänk vad härligt det vore med lite snö... 



Hade kadriljträning med årseleverna idag, resulterade i en avramling som krävde  ambulans, smärta i rygg ska man inte ta med en "klackspark" (men slutade med en mörbultad ryttare, enbart(!). Tur var det!), sedan fortsatt kadriljträning med lite spända ryttare, så det fick bli ett ganska så snabbt avslut på dagens träning helt enkelt. De får pränta in allt imorgon helt enkelt, unga hjärnor lär sig ju snabbare än gamla så det ska nog gå fint.
Om inga fler olyckor eller oväntade händelser sker under morgondagen tror jag årets julshow kan bli rättså bra! Själv är jag bakom kulisserna men pekar enbart med handen vad som skall göras, mer kan jag ju tyvärr inte bidra med. Hoppas på att få bli tillbaka knäckt i bäckenet (som jag tror är orsaken till mitt ryggskott) redan på måndag, om inte annat hoppas jag innan julafton(!).

En snabb uppdatering från min sida, nu återgår jag till ryggläge.
På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards