Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Therese - 14 oktober 2008 09:23

Igår hämtade jag och Lina som sagt ridskolans nya ponny. Den var super fin och super snäll, fast när vi skulle lasta tog den världens skutt in för att hon trodde det var lastbil hon skulle åka. Sen åkte vi hem igen, resan var otroligt lång!

Väl hemma så ville inte den lilla ponnyn backa ut för så göra man ju inte när man åker lastbil så till slut fick hon väl vända sig och då hoppade hon självklart hela rampen ut. Men hon verkade trivas iaf :)


Har fått svar på mail som jag skickade till Famor´s gamla ägare och hon blev jätteglad :) så vi ska hålla lite kontakt emellanåt så hon får höra hur det går för oss två.

Har ringt vikarieenheten nu och fixat ny tid, så på torsdag ska jag dit igen. Så sen ska jag förhoppningsvis ha lite mer job. Måste även åka till arbetsförmedlingen den här veckan får väl göra det efter det andra mötet, det är så jävla tråkigt bara, hoppas jag slipper det snart.


Dagen idag består av att jag ska skriva meddelande till ryttare för tävlingen blir av, jippie!, så Andrea och Famor ska göra tävlingsdebut på söndag. Sen ska jag ut till stallet och rida, ha min nya lektion och sist ha lite matte med ungdomarna i stallet. Känner mig så snäll :)


Men nu ska jag äta frukost.

Ha det!


// therre 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards