Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Therese - 27 oktober 2008 15:17

Igår var det Sharpman som gällde. Resan dit gick bra och vi hade trevligt.
Först besökte vi Maddes skola och där var det fint och skulle vara roligt att vara på, dock luktade det ladugård vilket inte är en speciellt god doft men vi överlevde :P
Sen stryde vi vidare mot Sharpman, som låg mitt ute i ingenstans! Man skulle kunna tro att det ligger typ i någon liten stad, men det låg i en håla värre en Degerfors! Men iaf Sharpman är en mycket bra affär dit jag gärna åker igen.
Efter tre timmars spenderande i affären så var det dags för hemfärd.


På Sharpman köpte jag kotledsskydd som jag velat ha lääääänge! så äntligen, ett brunt Eskadron schabrak, trodde dom kostade skjortan men icke dom är ju billigare än Mia`s så sådana kan jag köpa fler, "fux-snoddar" till framtida knoppning och så ett par gröna ridbyxor vilket var ett fynd :D Så nu har jag tre par ridbyxor och inte bara två. Och nu har jag ju ett par som är helt hela! JIPPIE!

Idag har jag jobbat på Posten igen, sista dagen för denna gång. Men får ju ca 2000 för dessa fem dagar i November sen, och det är inte helt fel. Senare idag ska jag rida  Famor  för att kolla om han känns bättre. I fredags så  var han totalt oren, så jag hoppas det bara är överansträgning eller något annat mindre ofraligt. Men om han inte är bra får jag väl ta och ringa kliniken för att boka tid.Vill inte hamna där igen, sist jag höll på med hältutredning så blev det ju aldrig bra så jag har inga positiva erfarenheter av dom. Men jag hoppas som sagt att det han är som vanligt idag.


Men nu ska jag vila en stund innan stallet.


// therre 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards