Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Therese - 30 oktober 2008 15:33

Igår fick jag en vännerförfrågan på faceboook från en person som jag inte kände.
Men vi hade tydligen en sak gemensamt, hon äger nu Alna. Så hon skrev till mig att hon gärna ville veta hur Alna var när jag hade henne och varför jag lämnade tillbaka henne.
Så självklart har jag gjort det nu, blev ett långt mail. Så jag passade även på att fråga hur hon var hos henne och varför den personen som hade henne innan sålde henne. Alna var ju trots allt en söt häst med mycket förstörd personlighet.


Annars så jobbar jag igen och självklart på Posten. Det är som Madde säger har man en gång börjat kommer man aldrig därifrån, haha! Nej då, men bra pengar blir det iaf. Fast idag hade jag gärna hellre legat på soffan hemma under en filt och värmt mig, för fy satan vad kallt det är ute! Hur ska det bli när det blir - 20 grader? Usch vill inte ens tänka tanken.

Famor fick helkroppsmassage av Patricia igår. Han tyckte det var skönt. Men hon sa att han var väldigt stel i övre delen av flanken på vänster sida så förhoppningsvis är det bara det som är felet med hans hälta. Så jag ska prova idag igen och se om det blivit något bättre. Fast han kan ju iofs ha väldigt mkt träningsvärk efter massagen jag vet ju hur ont jag har själv så. Men hoppas hoppas!

Imorgon blir det jobb på Posten igen, ska ta med mig mer varma kläder! Sedan på eftermiddagen/kvällen ska jag rida lektion på ridskolan faktiskt. Fick hoppa in istället för Carita, mycket snällt! Hoppas jag får någon rolig häst, har längtat jätte mkt efter att få prova ridskolehäst igen. Och på lördag är jag helt ledig, hur underbart är inte det! Då ska jag ha sovmorgon iaf.


Men nu ska jag kolla lite tv innan stallet, ha det!


// therre

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards