Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Therese - 4 februari 2009 10:44

Varför ska denna väntan aldrig ta slut? Nu har jag snart väntat i tre veckor på det där samtalet från IF och säkert kommer dom ju vilja att vi ska behandla mer skulle inte förvåna mig ett dugg, det vore ju inte så konstigt med min ständiga otur jämt!


Är i allafall super sugen på att rida, ser alla andra och bara längtar och längtar efter att få rida varje dag igen.  Men idag ska jag få rida på Medusa iaf, den lilla hästen. Men Hanna har ju iaf köpt en ny sadel nu så det ska väl gå lite bättre nu än sist jag red henne.

Köpte nya örhängen igår till alla mina hål i öronen. När jag sa att jag skulle ha 4 par höll hennes ögon på att ploppa ut, haha! Det var lite roligt men jag fick ju visa att jag hade så många hål. Örhängena är super fina och riktiga bling bling, skulle passa perfekt till mitt nya pannband som jag köpte på färjestad när vi var inne förra veckan. Längtar längtar!


Men det är väl bara att fortsätta denna väntan antar jag...


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards