Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Therese - 5 februari 2009 22:15

Pappa sa nyss att jag antagligen kommer få lika fula tumnaglar som han när jag blir äldre.  Han har ju ärft det från sin mormor.

Kul! Pappas är verkligen helt läskiga! Det ser ut som om han klämt dom riktigt hårt så att de är helt inbuktade i mitten,  ser helskumt ut. Vet ju att jag med har lite lite grann av en sån inbuktning i nageln och förhoppningsvis så blir det inte mer än så.


Imorgon kommer jag att få besked om Famor från IF, lite blandade känslor är det. På ett sätt är det skönt att få ett slut på allt och Famor slipper ha mer ont, samt att jag får börja om igen. På ett annat känns det så hemskt att jag liksom på ett sätt känner att jag gett upp på Famor och struntar i honom och det ger ångest,  känns så himla jobbigt. Allt är så himla jobbigt!!!


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards