Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Therese - 9 februari 2009 11:37

Det är väldigt bra att ha två  datorer känner jag idag.

Håller på att ladda upp efterlängtade bilder på bdb från Ayia Napa, Bal och studenten på den stationära och på den här kan jag ju göra allt annat :) Riktigt praktiskt, för det går ju inte fort att ladda upp bilder inte.

 Blir lite krångligt när jag ska börja använda vanligt datamusen till den här datorn bara, pilen för sig inte värst mycket kan jag lova.


Kan denna väntan ta slut någon gång? 


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards