Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Therese - 16 februari 2009 12:39

Nu har jag skaffat mig ännu fler vuxenpoäng genom att skaffa eget ICA-kort samt att jag idag var på blodcentralen för intervju för att bli blodgivare.

Passar iofs väldigt bra ihop med att jag nu ska göra en helt ny start i mitt liv. Först ska jag avsluta mitt pågående. Mitt nya liv ska bli mycket bättre, och nej för oroliga jag ska inte återfödas på nytt  eller göra något drastiskt. Det är fortfarande samma Therre som kommer vara kvar. Det ska bara bli en nystart att få börja om igen utan alla problem som varit senaste tiden.


Men nu ska jag nog äta min sallad.


//  Therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards