Alla inlägg den 28 september 2012

Av Therese - 28 september 2012 10:58

Motivationen till att skriva vad som hänt i mitt liv den senaste tiden är liten så istället bjuder jag på ett ihopplock av bilder från min iPhone (som ny innehar nyaste programuppdateringen iOS 6   ) de senaste veckorna, enjoy!


    Mitt resesällskap till Alanya, Karro, Oskar och Per på Antalya Airport


    

Utsikten från balkongen i Alanya


   

Instagram-bild från en av kvällarna i Alanya, sjuuuuukt fint!


 

Behövs nog inga ord  


 

Pican gör premiär i nya outfiten


 

Lekte lite i nyaste appen Fotorus, sjukt rolig app!


 

Sötaste slappis-katten


 

Pica är inge bortskämd alls....


 

  


 

Mitt studieområde  


 

Back on Tracks nya reklampelare Pica, bara det bästa för den bästa!


De flesta bilder är tagna i Instagram där jag heter therrew.

På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards