Alla inlägg den 1 november 2008

Av Therese - 1 november 2008 16:25

Idag är det Halloween. Tiden går så fort tyckte nyss att det var Halloween.
Men iaf det ska "firas" med fest ikväll eftersom jag nu inte ska rida imorgon. Fast jag ska ju ändå dit och skriva åt Lina. Men koncentrationen behöver iaf inte vara på topp då.


Ikväll blir det som sagt fest. Fest blir det med Sofie & co, vilket kommer bli riktigt kul eftersom att jag inte har träffat dom på typ hundra år känns det som, så jag ska tydligen få en riktig uppdatering vad det gäller den delen av min bekantskapskrets. Den är riktigt händelserik :P

 Har redan vart i stallet och gjort allt, känns så konstigt att allt redan är klart men lite skönt med för då behöver jag inte stressa med att fixa mig ikväll. Mimmi min pärla ser till att Famor har allt han behöver inför natten sen ikväll. Måste köpa julklapp till henne!

Annars så är det inte mycket mer som hänt, jo jag red ju lektion på ridskolan igår. Det var riktigt roligt att få rida en annan häst än sin egen. Red på Buster, helt otroligt är det att han som är så tung och stor kan gå så lätt och röra sig fint i form. Lina berömde mig vilket kändes bra, hon sa att hon inte kunde säga så mycket till mig angående ridningen eftersom Buster gick med max kapacitet hela lektionen, känns alltid bra att höra sånt!


Men nu ska jag ta mig en varm och lång dusch!

Ha det nice i spöknatten!


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards