Alla inlägg den 10 november 2008

Av Therese - 10 november 2008 15:04

Det blir dåligt med uppdatering här, men eftersom det aldrig finns någo roligt att skriva om så känns det som att det kvittar. Behöver ju inte göra alla andra deppiga bara för att jag är det.

Något som känns lite bra iaf är att Famor´s förra ägare och ännu tidigare ägare är lika bekymmrade för honom som jag är. Så dom gör allt för att hjälpa till med tidigare sjukdoms historier och annat som kan bidra. Så det värmer i hjärtat att det finns dom som bryr sig även om dom inte behöver :)


Annars så ska jag följa med Madde till kliniken imorgon, för Pärlan ska få åka till tandis och kolla tänderna. Sen blir det en snabbis inne på färjestad-shopen. Ska inte köpa något, för det finns ju inget som jag behöver just nu mer än en frisk häst.


Men nu ska jag inte bedöva alla andra med min deppighet, ska titta på Beverly Hills nu.


Bye!


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards