Alla inlägg den 3 november 2008

Av Therese - 3 november 2008 11:20

Ännu en helg har gått, tänk snart är det jul!

Men i helgen var det iaf ledigt från allt vad jobb heter och det var skönt. Lördagen spenderades självklart i stallet med min tanke att om man åker dit tidigt kommer man hem tidigt, men ack så fel jag hade. Men kom ju hem till slut iaf och då var det dusch och göra sig i ordning inför kvällens bravader som gällde.

Kl 20.00 typ så infann jag med hos Sofie för intag av alkohol, det blev mkt. Men kvällen blev tidig då statt var sämre än sämst, så vi gick därifrån vid kl 1 och styrde kosan mot Viking. Där satt vi en stund innan jag gick hem och övriga gick till Sofie för efterfest, hade ju följt med om jag inte skulle gått upp tidigt på söndagen.

Söndagen sen skulle jag infinna mig på ridskolan senast kl 10.00 och sagt och gjort 09.50 kommer jag dit med kaffe, bulle, macka och vatten i högsta hugg. Skulle skriva åt Lina som var domare på KM:et. Så jag tillbringade ca 5 timmar på en stol igår. Men det var inte fy skam fick ju se alla ekipage och se alla kommentarer.  Fast hade ju mer än gärna själv varit med och ridit, för nu börjar jag blir så där ridsugen som jag blir efter ett tag, men får väl se vad vetrinären säger imorgon för då ska jag och Andrea till Karlstad för att kolla upp Famor´s hälta. Förhoppningsvis är det inget allvarligt.


// therre 


Fr. vänster: Ebba och Vandolein, Lindha och Faran, Madde och Pearly Smearly 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards