Alla inlägg den 11 november 2008

Av Therese - 11 november 2008 11:14

Dagen skulle ju ha tillbringats inne i Karlstad för tandundersökning av Pärlan. Men dom ville ju krångla ännu lite mer så nu fick Madde ändra tid en fjärde och en femte gång, man undrar vad det är som är så svårt för dom där inne? Men hon fick tid den 20 nov och då ska jag jobba så jag kan tyvärr inte följa med.

Men eftersomjag redan hunnit avsäga mig jobb imorgon så passar jag på att ta lunch med Sofie på stan. Det är dags att entra världen utanför hästarna, vilket är skönt ibland att få tänka på något annat, tur den sidan finns med.

När jag satt och tänkte på det förut längtade jag så fruktansvärt mkt tillbaka till Ayia Napa. Den veckan var så jäkla härlig. Fest, sol, bad och underbara vänner kan inte bli bättre ju, måste verkligen försöka dra ihop hela gänget och åka utomlands igen, skulle vara så himla roligt!

Tänk då var tankarna bara på studenten, balen och sedan friheten. Vi drack Sex on the beach varje kväll och livet var underbart. Och partybåten vilken upplevelse och vilka fina vyer man såg. Lägger upp några bilder från då här nedan.


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards