Alla inlägg den 25 november 2008

Av Therese - 25 november 2008 10:46

Igår var jag inne med Famor på återbesök och det var ganska positivt :)
Han hade svarat rätt så bra på behandligen men han fick en ny behandling så han ska prommeneras i två veckor till, detta kommer bli minst sagt spännande eftersom han var mer på två ben än fyra i söndags när vi gick. Men jag ska härda ut, får väl åka ut tidigt om dagarna och gå innan lektionerna och då det inte är så många som rider. Men efter dessa två veckor ska jag iaf få börja sätta igång honom igen, men mkt långsamt. Ska verkligen ta det lungt och blir han bra kommer det inte bli någon hoppning utan endast små hinder och markarbete. Men det är ju iaf lite positivt nu, men man vet ju aldrig han kan ju bli halt på en gång när han är igång igen så, det är bara å vänta och se hur det går.

Idag ska jag luncha med Sofie på stan, sedan blir det jobb från kl 17-21.30, jippie! Men pengar är ju pengar och det är aldrig fel. Och imorgon blir det jobb igen och även på torsdag. När ska jag få vara vikarie i skolan egentligen, känns som att jag får ringa dit hela tiden och avboka mig som vikarie. Men förhoppningsvis så kanske det kan bli lite bättre till våren sen.

Men nu ska jag nog sluta skriva här för att utforska resten av internet.

 Ha det!


// therre (som för övrigt är otroligt ridsugen!) 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards