Alla inlägg den 7 december 2008

Av Therese - 7 december 2008 15:03

Idag har jag hoppat på Roxette för Ulrika. Det var riktigt roligt måste jag säga. Det kändes inte ens otäckt, men jag måste försöka släppa mitt kontrollbehov jag har jämnt men det är svårt. Men det var roligt och ska vara med fler gånger för det behöver jag, ska väl försöka vara med på Famor någon gång om han känns bra för det. Men alla ridning för ju med sig ryggont nu förtiden, men det är det värt. Får väl knarka piller igen som jag gjort förut. Ska åka upp senare igen och pyssla med Famor och gå med honom, det kan ju faktiskt hjälpa ryggen lite grann.

I veckan har jag än så länge inget jobb inplanerat mer än tisdag, lördag och fredag då jag har lektioner, sen har jag ju även Pärlan onsdag och torsdag för Madde är tillbaka på skolan i en vecka nu. Så då får jag rida lite igen, hoppas Pärlan är lugn och sansad så hon inte är så hoppig som hon alltid är när jag ska rida henne. Ska även få hoppa upp på Famor i veckan och börja sätta igång honom, det ska nog bli det roligaste även om det endast är skritt i 1,5 vecka, så får jag ändå sitta på ryggen :)


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards