Alla inlägg den 9 december 2008

Av Therese - 9 december 2008 22:10

...väntar jag nu på julafton. Tjejerna i stallet har köpt julklapp till mig som jag spänt väntar på eftersom dom köpte något "farligt" efter som jag är värst (intern skämt). Sen är jag nyfiken på vad min bror kommer att ge mig eftersom att mamma och han pratade om något över msn nyss och något som mamma skrev ut lapp på. Så jag är super nyfiken! Mamma sa även att det var något som var ganska dyrt, så jag är super spänd nu. Känner att jag kanske behöver köpa något mer till min bror, får ta mig en runda nästa vecka på stan och kolla lite. Har även kommit på en grej som jag ska lägga till på alla julklappar :) Vill ha julafton nu!
Men jag ska få julklapp av Sofie på måndag och hon ska få sin så då börjar min julafton, sen får jag nog något av mina ridgrupper nästa helg. Det är bra att vara ridlärare :)
Idag har Famor och jag skrittat. Det var skojsit. Han kändes ungefär 2 meter hög och som världens biff. Insåg att min häst är ganska så stor idag, jag som tycker han är ganska liten. Men han är en liten biff och världens sötaste biff också :D
Imorgon ska jag rida Pärlan på morgonen sen skritta Famor på em och sedan jobba på kvällen. Och ungefär samma visa på torsdag fast utan jobb.


Nu väntar Paradise Hotel, jag måste vara den enda i hela sverige som tycker om det programmet.


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards