Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Therese - 4 oktober 2011 09:08

Hela helgen har spenderats med att åka bil och att shoppa. Bilfärden gick ju som sagt till alla shopping-gladas mecka: Gekås, Ullared.
På vägen ned stannade vi i Borås där My One besöktes och där hittade jag ett jättefint pannband till Pican. Ett sådant som jag funderat på med precis rätt färger, så det var liksom för bra för att vara sant! Att det sen gick på 180 kr var ju bara ännu bättre.


  Pärlorna ska vara ljusrosa och rostbruna typ, bilden gör dem inte rättvisa i färgen


 

 

Sen fortsatte färden ända ned till Ullared. Där blev det shopping på hög nivå! Hittade ett par BoT-paddar till frambenen för 725 kr, köpa köpa! Sen ett fleecetäcke med kryssgjordar för 119 kr! Värsta fyndet!
Sen blev det: Reflex-skrittäcke, 4 ben reflexer, ridbyxor, en grimma, örhängen, ett par vanliga toppar, armband för Iphone att ha när man är ute och går/springer, sporrar, lite hästgodis och sen annat småplock. I butikerna utanför hittade jag ett par nya tofflor att gå i hemma och en fleeceväst med "vindfoder" på insidan för 95 kr, rena kapet igen! Så det var en bra helg med många varor till bra priser, som alltid när man besöker Ullared    Ska åka en tripp igen i november men då står julklappar högst upp på listan. Nu blev det mest köp till mig själv eftersom det var så sjuuuukt mkt folk!


Kommande vecka så laddar Pica och jag för tävling igen. Åker till Kristinehamn på söndag, lagom avstånd på 2,5 mil. Perfekt för mig som hatar att åka långt för tävling. Pica och jag ska ta oss runt en LB:2 och en LA:3 med en förhoppningsvis lika bra känsla som förra gången. Sen har vi nog bara en tävling kvar för iår och det är på hemmaplan, sen väntar en låååång träningsvinter där vi ska stärka upp oss båda två.

På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards