Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Therese - 16 mars 2011 10:57

Rensade min mail på säkerligen över 100 onödiga mail som jag sparat "utifall", öhm? Men några mail är sådan som ger lite extra värme i hjärtat när man läser. Hittade till exempel (väldigt långt bak) mail från Picas förra ägare just i processen när det gått från att bestämma att jag skulle köpa till själva köpets förverkligande. Fick då en massa härliga bilder på underverket Picabooo   


  

Pica i sitt gamla stall


   

Titta!! Lite, lite frambensteknik  har hon allt, hihi   


  


  

Terränghinder


  


Hittade även en stilstudie på en bakutspark, som jag fått utav Angie. Luna och Pica var galna i hagen en dag förra vintern.


        


Letade fram några härliga sommarbilder på min egen dator också, hoppet lever kvar, även om det känns som ljusår till sommaren just nu...


  


    

Suddig mobil-bild tagen av Angie från Lunas rygg


Åhh! Sommar, sommar, sommar! Tänk när man kan rida ute i kortärmad hur sent som helst, slippa dra på sig lager på lager med kläder och se barmark och gräs! Vilken dröm!

Förr om sommrarna när jag stod i Plåt och vi hade utemöbler att sitta i. Det saknar jag lite grann. Den härliga stämmningen vi hade då, när vi smörjde ute i solen inför tävlingar, borsta utomhus för att hästarna skulle få äta gräs samtidigt. Det var tider det...

Kanske dags att försöka återuppliva den härliga sammanhållningen/stämmningen i mitt nuvarande stall med? I think so   

Avslutar detta inlägg med en helt underbart härlig bild som säger så mycket mer än vad ord kan göra. (Tycker jag iaf   )


  

Annette, Anna och Pica (f.d. ägare)


Tack till alla som skickat mig dessa härliga bilder!
(Anna, Annette, Angie, Jenny)

 

På återseende!


// therre



Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards