Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Therese - 23 februari 2012 09:51

Ett par dagar har återigen hunnit springa förbi och jag har haft fullt upp! Har bland annat tagit ett beslut att hoppa av min distanskurs Kvinnofridskunskap, jag hinner verkligen inte med! Så nu satsar jag 100 % på enbart Krimonologi B som äntligen har börjat beröra just ämnet Krimonologi, jippie! En hel vår fylld med massa intressant  


Pica har fått röra på sig flera dagar och jag har dragit nya slutsatser om att mycket egentligen sitter i den lilla märrhjärnan som Pica faktiskt innehar. Så nu börjar vi sätta igång och ökar på ridningen och kraven gradvis. En dag nu i veckan kändes hon jättebra små korta sekvenser och kunde till och med slappna av! Så mycket av det som skedde utvecklingsmässigt i höstas sitter kvar vilket känns väldigt, väldigt skönt. Kanske har hon till och med mått bra av lite längre "vila" och fått smälta många nya intryck? Vilket som så kör jag på med ridningen nu och får se hur nerver/lårkaka fortsätter att bli bättre, sämre eller stanna av.


 


Om endast två dagar bär det av mot Göteborg Horse Show, behöver jag säga att jag nästan längtar ihjäl mig?
På återseende!


// therre



Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards