Alla inlägg den 20 april 2009

Av Therese - 20 april 2009 15:00

Kollade just på reprisen från WC-finalen i dressyr. Hittade mitt nya favorit ekipage och min nya favorit häst. Så himla fin och häftig!

Steffen Peters - Ravel, helt otroligt vilken härlig häst. Den skulle jag verkligen inte tacka nej till att få rida. Tyckte om den redan när den kom in på arenan och sen att ekipaget vann var ju inte helt fel heller. Vilken dröm häst!

 Galoppen är to die for säger jag bara helt wonderful! Sen att küprogrammet reds till super musik gör inte saken sämre direkt.


Länk till kürprogrammet som reds på WC-finalen, dock från annan tävling. 

Steffen Peters - Ravel 


Förutom att kolla på snygga dressyr hästar har jag städat mitt rum, så nu är det fritt från 3 meter långa dammråttor :)

Ska gå till stallet sen och börja med tävlingen inför helgen, blir lite lagom med starter så det är rätt skönt faktiskt. Men många MSV-starter blir det, inte ofta vi har det. Och då är ju vi hemma från ponnytävlingen med så då hinner jag ju se dom, ska nog föreslå att jag kan vara speaker den klassen så jag får se alla fina ekipage. 


Ha det!


// therre 


Steffen Peters och Ravel in action i den härliga galoppen. 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards