Alla inlägg den 30 april 2009

Av Therese - 30 april 2009 15:22

Haha, ingen som kan lura på mig att betala mer än jag behöver.
På willys stod det sådana där snubbar som sålde abonnemangsshit, brukar ju aldrig vara mina. Men denna gång var det rätt. De lovade att jag skulle få det billigare plus ny mobil på köpte. Snubben snackade ju i nattmössan totalt. Mamma fixade han och lurade att min "nya" telefon var gratis, men jag tackar min far för att han lärt mig att "inget är gratis med än luft och vatten!". Och ny mobil behöver jag ju, för tele2 killarna skrattade nästan ihjäl sig när jag sa att min mobil går i ide på vintern.


Men iaf jag tackade ja till erbjudandet i tron om att det var bra, visst var abonnemanget bra, det kommer nog bli billigare i längden. Men när jag kom hem så knappade jag mig in på tele2's hemsida för att kolla mer info om mobilen och vad får jag se då att jag inte ens har samma pris på mobilen. Där skulla jag betala 50 kr mindre. Så arg som ett bi, eller inte riktigt men jag kan väl få överriva lite iaf, ringde jag till tele2/transcom för att fråga killen jag snackade med lät lite trött och fattade nada av vad jag se, men jag försökte vara trevlig iaf. Men fick nummer till de som sålde kittet till mig och har nu sagt upp det. Vad tror dom egentligen? Så nu ska jag ändå byta abonnemang och ta ny telefon, kan ju faktiskt välja en som jag vill ha då.


I morgon är det provridning igen, kan knappt vänta. Vill åka nu!

Kvällen blir lugn hemma med grillning, samt provsmakning av ett nytt rose vin som jag tyckte att jag ville prova. Måste ju börja min vinkarriär någonstans. 

Nu blir det städning, sedan blir det en walk.  Ha det!


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards