Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Therese - 6 maj 2011 12:44

Som ett litet avbrott bland alla hästinlägg och ett litet avbrott i mitt pluggande vill jag göra ett announcement: Jag älskar min utbildning!

Sitter just nu och arbetar med grupparbetet till sista delkursen i Kriminologi A, Brottsprevention och behandling. Som gruppuppgift ska vi fördjupa oss i en preventiv eller behandlande metod och min grupp har valt en metod inom frivården som heter KrAmi/MOA och det är så sjukt kul att få läsa sånt här! Sen att jag får arbeta med och läsa i min nya favoritbok gör ju inte saken sämre:


 


Känner en sorts nyvunnen energi och plugglust igen när jag fått sätta mig med detta arbete. Dock kommer den säkerligen försvinna när jag imorgon ska sätta mig med tentaplugg inför kommande tenta i Argumentation och Värderingar som är så sjuuuuukt tråkigt! Men nästa sista tentan för terminen, så kämpa!


I hästlivet har jag beställt ett par nya sporrar med trissa som är rätt så snygga, enligt mig:


 

Att dom heter "Feeling 'Prince of Wales' " gör ju att dom måste ge fantastiskt bra ridpass   


Men det tråkiga är att jag fick besked om att de inte fanns i lager plus att jag redan betalat dem, så nu väntar jag på svar om hur lång tid det tar att butiken får in dem i lager. Bara att vänta helt enkelt...
Nä, nu får det vara nog med bloggeriet, det där arbetet skriver sig ju inte helt själv bara för att det är intressant   

På återseende!


// therre



Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards