Alla inlägg den 28 december 2009

Av Therese - 28 december 2009 12:01

Det verkar inte finns något hejd på det hela, men härligt är vad det är! Lite synd att Pica inte fått några sulor i skorna än, så jag hoppas på ett par minus grader inom snart. Hörde dock rykten om att det skulle slå om till - 15 grader imorgon igen.


Pica och jag har nu kört igång med ridning igen. Hon känns verkligen som att hon har vilat och det ordentligt. Hon har gått in i någon sorts dvala tror jag. Men jag måste väl helt enkelt väcka den lilla björnen inom henne, den som var vaken innan hon gick in i sin vilovecka.

Idag fick jag rida på morgonen eftersom vi ska ha "ryttarfest" ikväll och då fanns ingen tid till ridning på eftermiddagen. När jag ridit fick Pica gå ut i hagen till sina kamrater och då passade jag på att ta ett par härliga kort.



Hela julhelgen hr varit lugn och skön. På juldagen blev det utgång i trevligt sällskap, dock smockat med folk ute och då blir det rätt så tråkigt tycker jag.

Imorgon hoppas jag på att vädret håller sig bra, dvs utan snöstorm, så att jag kan åka till Örebro för att se om man kan fynda något på mellandagsrean. Behöver ju en väska till skolan först och främst, sen kan man ju alltid hitta något annat roligt.


Nu ska jag läsa bloggar och se klart på en film jag hittade bland tv-kanalerna.

På återseende!


// therre


Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards