Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Therese - 22 januari 2012 13:32

Drabbades just av svår vill-rida-Pica-abstinens och som framkallade ett starkt vill-ha-begär till en massa saker:


 

BoT-ryggvärmare, skall inhandlas i Scandinavium
Bild från: Back on Track


 

HV Polo-täcke, största vill-ha-begäret egentligen men fruktansvärt onödigt.
Kan säga att fleecen i täcket är supermjuk och fluffig, minskar ju inte vill-ha-begäret direkt  

Bild från: HV Polo


   

Sjukt snygg jacka! Dock slutsåld, bra för plånboken  
Bild från: Filippa´s Ridsport


    
Gillar starkt Kingslands nya dressyr-kollektion och ett av dessa schabrak skulle inte sitta helt fel!
Bild från: Hippson


 
Återigen KL´s dressyr-kollektion, kavajen är superfin!
Bild från: Hippson


Tänk om man vore ekonomiskt oberoende ändå...    Fast blir man mer lycklig av en massa pengar?
Tycks ana ett visst färg-tema bland min vill-ha-saker, men jag är ju lite mer för det klassiska   

På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards