Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Therese - 20 oktober 2010 20:22

Blir helt galen på att jag fortfarande rider så fruktansvärt dåligt. Idag var vi ute på hoppbanan, där får Pica framåtbjudning så det heter duga. Och eftersom jag inte kan rida så klarar jag ju inte av det hela. I galoppen är hon så stark att jag knappt orkar hålla henne och då blir det hand-ridning istället för skänkel-ridning. Det är verkligen tur att jag ska träna på fredag, för det här går verkligen inte längre. Blir bara frustrerad på mig själv.

Mina Hööks-grejer hade inte kommit idag heller, så jag var nära att ringa till dom och fråga. Men mamma föreslog paket-spårning och då visade det sig att det ligger på Kulan och väntar, så imorgon får jag säkert min aviseringslapp. Annars tar jag mitt paket-nummer och går upp och försöker hämta ut det ändå.


Pica tror jag får komma ut på en skritt-tur imorgon, känner att om jag ska rida en till dags urusel ridning så kommer det koka över. Så vi tar en skrittrunda istället, förhoppningsvis iklädd det nya täcket.


Bjuder på en underbar låt som går på repeat flera gånger om på min Spotify, helt galet underbar låt!



Vi tar en till!



Helt galet bra! Jag har rysningar!

Nu ska jag invänta lite kvällsmat sedan är det Grey´s anatomy samt Tylösand-gänget.

På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards