Alla inlägg den 10 december 2010

Av Therese - 10 december 2010 22:07

...denna otroligt fina häst?



Idag fortsatte hon briljera med härlig känsla! Allt liksom bara flyter på huuuur bra som helst! Dock fick vi efter ett tag sällskap av Jonny (Jonna/Wislana + Elin/Penny=Jonny!), nytt nickname efter en rolig felsägning från mig. Min koncentration måste ju liksom delas på något sätt då, både på Pica och så måste man hålla reda på vart övriga ekipage är. Då brister det ju lite i min ridning, men det är en träningssak. Fortsatte med samma arbete som gårdagen men försökte rida henne djupare och rundare i formen idag för att låta henne stretcha ut. När jag avslutade passet kunde jag få henne riktigt djup och rund, hon sökte sig fint nedåt av sig själv. Imorgon hoppas jag att hon känns lika bra igen, då är det ju domarutbildning som vi ska medverka på.


Nähäpp, dags för dusch och sen se det sista på Idol-finalen. Faktiskt det enda programmet denna omgång som jag sett. Min "idol-tid" var på högstadiet.
På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards