Alla inlägg den 15 december 2010

Av Therese - 15 december 2010 09:01

...när dom är vardagar. Vardagar må vara tråkiga och långa men just nu så älskar jag mina monotona vardagar som innehåller samma saker varje dag, skola/plugg, stall, tv, sova. Dock är jag så sjukt omotiverad till att plugga just nu att jag börjar halka efter, men vad ska jag göra åt det? Försöker fixa klart så mycket jag kan nu innan jul och hinner jag inte så hinner jag inte. Under julhelgen ska jag vara ledig vilket som!


För att återgå till min glädje jag hade i fredags så fortsätter den! Pica är så fruktansvärt härlig att rida, träningskänsla när jag rider själv. Dock gör ju det att det genast blir svårare att rida eftersom det krävs så otroligt mycket av mig, stillhet i sitsen, fina mjuka nästintill obefintliga hjälper. Sen är det så svårt att veta vad jag ska träna på när hon är så här. Men bara att låta henne gå så här en stund utan en massa krusiduller och övningar gör ju att hon bygger upp sig ändå. Hon måste ju bli starkare där för att sedan kunna orka gå sådär i skolorna.


  

Tänk om det kunde vara sommar och värme!


Nu ska jag sätta fart så jag hinner skriva rent anteckningar, halv ett går bussen mot Örebro där det blir grupparbete i kriminologi och därefter föreläsning. Pica får omvårdnad av Becca.

På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards