Alla inlägg den 12 december 2010

Av Therese - 12 december 2010 23:21

I torsdags och fredags kände jag mig så lycklig! Lycklig över min fina häst, mina fina vänner och mitt som då var mitt fina liv. Men allt kastades omkull över en natt.

Idag känner jag bara en klump i magen och vill inte gå och sova. Natten till idag har det varit enbart kallsvettningar. Livet är inte längre så roligt.
Jag hade en tanke om att rida idag men när jag väl nådde stallet infann sig en sorts känsla av att rida inte är något roligt. Jag fick min terapi genom mockning, göra höpåsar och klappa på min fina vän.
När jag var i stallet idag gick vi alla upp och tände ljus, som Westinarna tagit med, för dom fina änglarna i himlen. Det kändes både fint och jobbigt, det gav mig flashbacks från när jag tände ljus för Z den där kvällen efter natten som då gav mitt liv en total tvärvändning. Jag hatar tvärvändningar och jag kommer för all framtid att hata dessa jävla nätter!


Mina tankar är hos er som har det bra mycket svårare än mig...


// therre



Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards