Alla inlägg den 21 december 2010

Av Therese - 21 december 2010 22:52

Idag var det den väntade Kriminologi-redovisningen och den gick överförväntan! Topp tre av ca 30 planscher och de behöll vår som ett framtida exempel på en väldigt bra plansch. Hade man kunnat få MVG på universitetet hade vi fått det, nu får man ju tyvärr bara G   


  

Underverket!


Mellan mina två stunder på uni idag har jag handlat julklappar och även det gick över förväntan. Hittade julklappar till alla utom två så de får jag försöka hitta här hemma i stan på torsdag. Kom just på i skrivande stund att jag även måste hitta på julrim på två paket (Fan för dig Madde!)
När jag kom hem nu på kvällen var jag super-speedad och städade mitt rum. Slängde ut min icke-fungerande stereo och hittade gamla universitetskataloger från 08/09, varför jag nu sparat dem? Sen satte jag igång med min tribute-häst-vägg.


  


Ska fixa kort någon gång till mina ramar där man kan sätta in tre kort i. Kort på både Famor och Donia, sen så ska jag även hänga upp deras bett.

Nu ska jag ta och slå in de julklappar som ska slås in, sen blir det duscha och sova i nybäddad säng. Tomtelakan var det ju dags för nu! Imorgon får jag fira lilla julafton med min moster inkl. familj eftersom de inte är med oss på julafton, lilla julafton = paket = me like   

På återseende!


ps. Pica fick Mimmi-mys idag, det tror jag båda två uppskattade! Becca har fått julledigt från Pica-vakt över jul nu när Mimmi är hemma. Men Becca får ha hand om henne i vår igen (om jag får bestämma alltså   ) ds.

// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards