Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Therese - 5 mars 2009 09:08

I natt kunde jag inte sova igen, planerade en massa inför tävlingen i helgen, har lite svårt att lita på andra  när det kommer till sånt där viktigt och framförallt om det gäller en uppgift jag alltid brukar göra själv, men det kommer nog gå bra det är inte så svårt att göra en avspärrning :P

   Sen så ska ju folk som vanligt krångla med startlistorna och starttiider hela tiden för att göra det så bekvämt som möjligt. Men jag har bestämt att har man inga rimliga skäl till att få ändrat så ska man inte få det heller. Dessa krångliga dressyrryttare!

   Drömde iaf väldigt konstigt inatt, först drömde jag att jag var utomlands och så pendlade jag och min pappa mellan att vara vampyrer och vanlig människa, mycket knepig dröm. Sen drömde jag att Björn Gustafsson gjorde världens roligaste sketch med Kronprinsessan och Daniel. Jag höll på att dö av skratt i drömmen. Skrattade så mycket att jag knappt fick luft, kan till och med skratta nu för att det var så jäkla roligt. Men sketchen gick iaf ut på att dom var i något vatten och Daniel (björn) skulle sjunga och göra någon dans för kronprinsessan, låter väl inte så roligt men det var det kan jag lova, haha!

   Igår kom jag även på en super bra idé som jag har nytta av. Jag ska börja simma :D Bra muskelräning och konditionsträning, samt att jag väljer själv på dygnet när jag vill göra det dvs morgon eller dag eller kväll liksom, en super bra idé! Och simma det kan jag ju lite iaf plus att det är bra träning för min vattenskräck med.

   Idag ska jag till stan först ett stopp på Hudfixaren? Sköna rum? Ja nåt hette det iaf, ska handla för mammas present kort som hon har kvar där. Sen ska jag även till Bokia för att handla papper till ridskolan. Sen i eftermiddag tar jag cykeln upp till stallet för att hjälpa Frida när hon rider program och sen kanske ha en lektion om Lina inte skulle hinna tillbaka, Maranello ska in till kliniken :(. Lina har sån otur jämt!

   Men nu så säger magen att det är dax för frulle, ha det!


I helgen har jag det perfekt, en tänk provridningshäst kommer på tävlingen på lördag så jag får se den med egna ögon, prata lite med hon som har den, se hur den sköter sig på tävling, se hur det går i programmen samt hur den rör sig. Kan ju inte bli bättre, min tur kanske vänder?


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards