Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Therese - 31 mars 2009 20:45

Idag smöjde jag båda tränsen och sadeln. Satte på mitt nya pannband på det nya rundsydda tränset, oh herregud! Det är så jäkla snyggt!!!
Vill ju bara ha en häst nu så att jag får rida med det, men jag får väl nöja mig med att titta på det så länge. Lovar att ta bild och lägga ut imorgon, glömde det idag.

Kan inte ens sluta tänka på det ju, för det är ju så snyggt!


I övrigt händer inte mycket kommer nog att åka iväg och provrida Allan igen nästa torsdag som det ser ut nu och sen ska jag iväg och kolla på en häst vid namn Amnesty e Pentagon (den är supercool!) på påskdagen. Ska bli jätte skojigt!


Men nu ska jag spänt vänta på vem Linda Rosing ska välja, jag hoppas på Egill(?), han är så lik Peter som gick i min klass på något sätt vet inte hur men något är det :P


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards