Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Therese - 11 mars 2009 12:49

Just nu är jag i full gång att planera provridning av hästar. Jobbigt är det jag vill ju bara åka nu nu nu! Men helgerna är ju typ dom dagarna som är bäst helt enkelt. Så jag får väl hålla mig på halster helt enkelt.

Men på söndag hoppas jag nu att Andrea och jag kommer iväg på iaf en. Hoppas på två, ska bara lägga upp min planändring för Andrea om den är godkänd av henne. Måsteju bara få svar från säljarna att det är ok att komma och kolla först.

Men kul ska det bli iaf :)

Ikväll ska jag rida istället för mamma på lektion, sa till Lina att jag ville ha en rolig häst så jag hoppas jag får en. Annars så händer inte mycket mer. Ridit Elske i två dagar och det har väl gått sådär. Blöder i mungipan fortfarande tyvärr,  så det är väl hackamoret som gäller i ett bra tag framöver skulle jag tro. Men Lollo ville rida idag så det får hon självklart göra, det är ju hennes häst trots allt.


Nu ska jag laga mat!

Bye bye.


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards