Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Therese - 27 mars 2009 14:35

Jag tycker aldrig att jag jobbar i skolan, iofs tycker jag det är jätte trist så det gör inget.  Men iaf, när jag fyllde i min lönelapp på ridskolan så såg jag att jag jobbat nästan varje dag där, inte så konstigt då att jag bara varit stallfri en enda dag sen Famor fick somna in. Aja lön är bra!

Imorgon ska jag iväg och kolla på häst igen. Ska bli roligt :)
Fick ett konstig aviserings-sms nyss från något ställe som jag inte beställt något ifrån, men jag får väl snällt åka och hämta paketet sen. Måste ju erkänna att jag är väldigt nyfiken på vad det är.

Ikväll ska jag iväg till Cassie på party och inget vanligt party utan ett speciellt party, nu blir nog många nyfikna hehe :)

 Men nu ska jag ta en Ipren och vila nacken lite för den värker så jag får ont i huvudet!


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards