Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Therese - 19 mars 2009 15:12

Har nyss kommit hem från frisören och håret blev jättebra, som vanligt :)
Var lite mer våghalsig och klippte upp det mer än vanligt.

Fick reda på att min frisör ska sluta som detta. Hur ska jag klara mig nu? Jag som varit hos samma frisör sen jag började klippa håret! Hon har ju verkligen fått mitt förtroende att klippa det för hon visste ju vad jag ville och inte ville, så nu ska jag behöva byta.  Kanske är det bra att förnya sig någon gång, för jag har ju inte tänkt bo här hela mitt liv. Men har iaf klippt och färgat det igen, det var väldigt skönt för mitt hår såg ut som ett råttbo innan, nu är det nyfärgat och fräscht.

Ska åka ut till stallet senare i em för att ta hand om mina skydd. Har snart tvättat allt jag äger inom ridsporten. Men det är lika bra, för då försvinner ju alla ev sporer från ringormen om det nu finns några sådana på mina grejer.


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards