Alla inlägg den 1 september 2009

Av Therese - 1 september 2009 20:03

...vart tog du vägen?


Måndag var jobb inplanerat långt i förväg, lika så idag med en lektion. Men fick även jobba dag för stackars Lina är sjuk, fick höra utav Åsberg att hon inte såg välmående ut. Krya på dig!

Fick sedan ikväll helt plötsligt två extra lektioner, på samma gång! Dvs en på vardera sida om mellanväggen. Lätt eller? Nja, tur var väl att ena gruppen var 4 st vuxna som fick klara sig själv med ett litet öga emellanåt. Detta något plötsliga infall berodde på att jag mitt under "min" lektion får höra att Ulrika och Linda blev tvugna att åka iväg då Angie ramlat av i skogen. Hjärtat tog ett hopp och satt i halsgropen! Lite smått chockad fick jag fortsätta min lektion, undrandes hur det gått till och hur det gått och ja alla funderingar på samma gång. Sedan går tiden och jag får ta över nästa lektioner.

Till slut så får man veta att ambulans har hämtat Angie och åkt till akuten, hjärt-hopp igen, funderingar om vart är hästen? Har hon slagit huvudet, ryggen? Usch, det är jobbigt att behöva stå utanför utan att kunna hjälpa till med något, utan bara att få vänta på information. Men allt har gått bra får man väl säga, Frida skötte sig jätte bra fick jag höra, även fast hon självklart var chockad, men behöll lugnet, credd till Frida! Angie bröt ett ställe i fotleden fick jag reda på, så man får väl säga att det gick bra trots omständigheterna. Så Angie och Frida får båda krya på sig!

Jag har ju sagt att det är farligt att rida ut :P


Åter till min icke lediga vecka igen då. Imorgon blir det Cissi-träning och jobb efter det, då Lina som sagt är sjuk. Torsdag är väl den dagen som är lugnast denna vecka. Fredag blir det nog jobb som det ser ut nu iaf, helgen sen börjar med jobb för att sedan packa väskan och bege mig med Andréa och Ida till Norrköping för att hälsa på Madde, sen på söndag blir det Kolmården tror jag och hoppas jag.


Nu ska jag kolla på tv och läsa bloggar :)

På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards