Alla inlägg den 19 september 2009

Av Therese - 19 september 2009 21:12

...att läsa en bra bok det är vad jag vill just nu! Jag kan bara läsa om jag verkligen har tid och läs-lust och nu känner jag att jag vill ha den där lusten. Att bara kunna koppla av och känna att man har tid till det. Men det får vänta, har en massa saker som ska fixa hela tiden.


Endast ett kort inlägg nu på kvällen då jag inte har ork eller lust att skriva ett längre.
   Uteritt blev det som planerat och det med ett tjur-sto som hette duga! Idag visade sig Picas mindre bra sida kan man säga och den "hårda" sidan utav stamträdet. Men jag får väl vara glad över att hon inte flippar totalt och står på bakbenen utan bara är mest tjurig. Men rundan gick ändå bra när vi väl kom framåt vill säga.

Just nu vill jag bara ha måndag och få åka och prova sadel. Tror att dåliga sadlar är en orsak till allt som inte är bra just nu, ska verkligen försöka få med mig två hem.


Nu ska jag kolla på tv och försöka få min dumma visdomstand att sluta värka. Känns som ett väldigt negativt inlägg idag, men idag är helt enkelt en sådan dag.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards