Alla inlägg den 14 september 2009

Av Therese - 14 september 2009 15:13

Ja, snart är helgen här igen och när den är över då kanske man kan få tid till lite annat.

Men allt börjar falla på plats inför DM:et. nu, skrev just klart ryttarmeddelandet och jag tror det blev bra. Lite att justera med vilka som dömmer vad till helgen. Imorgon ska jag fixa de preliminära startlistorna.


Denna dag har gått väldigt fort. Hann med en sovmorgon idag som var väldigt skönt. Sov ända tills klockan ringde, sen frukost och sen stallet. Lina red på Pica och det såg väldigt bra ut när Pica kan släppa till lite. Jag vill inget annat än rida på min häst just nu, men på onsdag ska jag få göra det igen. Då blir det hoppning.

   Men helt ridlös har jag ju inte varit, har ju ridit Luna nu hela helgen och ska göra resten utav veckan. Men hon är så svår, sitter fast så enormt mycket i båda sidorna. Men det har i alla fall blivit lite bättre sen jag red henne första gången. Så det går i alla fall åt rätt håll.


Pica 4  


Nu ska jag nog vila en liten stund innan det är dags för stallet igen. Håller på att bli helt snurrig utav spackellukten som har infunnit sig i huset. Det är nästan lite så där som när man luktar på lim (som jag hatar btw).

  Ha det fint!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards