Alla inlägg den 14 november 2009

Av Therese - 14 november 2009 10:54

Nu har jag ledig lördag för första gången på 2,5 år (om man bortser från sommaruppehåll och vinteruppehåll) känns väldigt skönt! Även om jag gärna hade velat ha kvar mina grupper såklart.
Men vad gör man med en massa extra tid? Visst får jag ju ha helg som alla andra eftersom jag jobbar typ varje dag nuförtiden på veckorna. Men jag kan ju åka bort om jag vill, kan åka till Örebro på helgen igen, kan åka iväg på lördagstävlingar och hinna sova en stund innan ev utgång. Så det är ju en massa positivt som det för med sig att inte jobba helg. Dock är det ju negativt att jag inte får in den där stadiga lördagsinkomsten längre.


Men dagen idag ska jag hoppträna för Andréa och efter idag bestämma mig om jag ska vara med imorgon eller inte. Kvällen ska sedan tillbringas hos Ida för att avnjuta en wok,tror jag men i vilket fall god mat i gott sällskap.


Nu ska jag njuta av min lediga lördag och kolla på reprisen av SYTYCD.

Må gott!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards