Alla inlägg den 4 april 2010

Av Therese - 4 april 2010 23:07

Tröttheten efter två dagars tävling är total! Sliten är bara förnamnet, därav den dåliga uppdateringen.


Kan meddela att Pica efter två dagars vila gick ganska bra idag, fick dock rida inne eftersom hon lyckades ta av sig en dojja igår när hon fick rasta sig i ridhuset. Men den åker på redan imorgon igen, tack vare Pelle. Tur man har kontakter! Sen kan även vi få njuta av det underbara vädret som gör att man kan rida utomhus ända till klockan 20, helt otroligt!


  

När kommer grönt gräs tillbaka?


Nu ska jag entra duschen och sen sängen, imorgon upp tidigt för att släppa ut en massa pållar sen hem för att plugga. På em blir det skopåsättning och en förhoppningsvis underbar ridtur på utebanan.

På återseende!


P.S Har anmält till årets andra tävling, 1 maj hos Färjestad. LB:1 och LA:1, spännande, spännande! D.S


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards