Alla inlägg den 13 april 2010

Av Therese - 13 april 2010 20:29

Hämtade ut min tenta idag och vet ni, VG igen!! Samma poäng till och med och jag hade rätt på de frågor som jag absolut inte ens kunde. Men lite sunt förnuft och logiskt tänkande är bra med andra ord. Fick till och med orden: "Jattebra tenta!" (det är inte fel skrivet, utan korrekt citerat av amerikanska läraren) skrivet på tentan, då blir man ju lite extra glad

Så nu ska det vara VG all the way har ja bestämt, nu jäklar ska det pluggas ordentligt!


Pica bjöd denna dag på ett strålande pass. Vi kunde till och med rida ett par programlinjer med bibehållen ridning. Jag tänker bara om hon börjar gå så här bra när jag rider själv, vad kommer hon då bjuda på när vi tränar?!

Red ett par skänkelvikningar ur LA:1 och det är tamejfan lika svårt varje gång. Vi kan rida öppnor och svaga slutor och stadig förvänd men vi kan inte rida en bra skänkelvikning. Känns ju lovande eller? Men jag gör säkert en hel radda med fel som gör att det liksom inte går, men det är bara att träna vidare. Vi kunde iaf rida fin fina tiometersvolter i trav


 

En fin bild på Pica från Mimmi's blogg


Nu ska jag ta mig något att äta, kolla studentmailen och sen ägna mig åt tv-tisdag.

På återseende!


// therre


Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards