Alla inlägg den 12 april 2010

Av Therese - 12 april 2010 20:31

...för jag har sån jävla huvudvärk!


Pica har fått nya dojjor på fram och brodden urplockade bak, min hovslagare is the best! Så nu är hon liksom fullt utrustad för sommaren. Det firade hon med att rulla sig i leran så hon blev alldeles ruggig i pälsen. Men hellre en längre borst och en glad häst som får gå utan täcke och rulla sig i leran och få sol på kroppen. Än att jag ska vara lat och låta min häst ha täcke, i strålande sol, för att jag inte orkar borsta, never!


  


Skrivit klart grupparbetet idag, sista finishen imorgon. Skrev min diskussionsdel lite snabbt innan stallet och skrev ursäktande till de andra att jag hade total "tanketorka" och skulle skriva mer ikväll. Men de tyckte den var mer än bra, så jag sparar min hjärna till imorgon istället.


Nu ska jag gå och dö i soffan framför tvn.

På återseende!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards