Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Therese - 11 oktober 2009 13:50

Igår blev det två ridpass efter jobb och möte. Ridpasset på Luna kanske inte var så muntert hon kändes inge bra, så vi kollar idag igen. Hon kanske har vrickat sig eller något liknande, hoppas verkligen på att det bara är något sådant.

För Picas del blev det ett kvällspass på ute på hoppbanan. Mörkret infann sig sakta men säkert under passets gång, men det var rätt så mysigt trots att Pica såg spöken lite här och där. I övrigt så gick det rätt hyfsat.

   Idag ska jag försöka rida ett välplanerat ridpass, har blivit jätte dålig på det nu på senaste tiden och slarvat mycket vilket såklart märks när man rider. Så idag blir det verkligen ordentlig fokus på lösgjordhet. Det märks att man inte tränat på ett tag när man slarvar så här mycket, tur att det är träning på onsdag. Sen så ska jag nog ta och boka in varannan onsdag och varannan torsdag med träning för Cissi och Ola, viktigt att man får kontinuerlig träning.


Ska om en stund fara till stallet och pyssla med de båda hästarna, behöver även ta reda på en massa tvätt som jag har och städa lite allmänt i mina korgar. Får se hur mycket av den varan jag hinner med.


Vill avsluta med ett roligt klipp som finns på Havrepappas blogg, jag skrattade så jag tjöt!

Väl mött så länge!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards