Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Therese - 30 oktober 2009 12:08

...till Miranda som är sjuk! Håller alla tummar och tår jag förmår hålla för att hon ska bli bra igen och att lilla bäbisen kan få stanna i magen också. Men viktigast att hon blir bra igen så hon kan få andra fina fölisar i framtiden.


Dagen till ära gjorde jag det stora (läs lilla) centrumet ett besök. Inhandlade ny foundation och ett nagellack som skall användas imorgon, sen blev det ett besök på GrönaSkylten. Där inhandlades det dryck i måttlig mängd, väl framme i kassan var jag duktig och visade upp mitt leg, varför ska man chansa? Man måste ju ändå plocka fram det vilket som, men man fick en liten bruk fruktpastiller för att man snällt visade sitt fina leg-kort. Dessa har jag nu avnjutit 4 stycken av och det får räcka for now, de var så söta men mycket goda.

Sen avnjöts det en snabbfika med Cassie.


Snart ska jag bege mig till stallet för att rida på pållan och sen jobba till 20 ikväll. Så maybe kan det bli ett inlägg lite senare.

Ha det!


// therre

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards