Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Therese - 7 juli 2009 14:58

Pican's svullnad hade börjat ramla nedåt på benet igår vilket är ett gott tecken. Gick promenad på 25 min med henne igår i ridhuset så att hon fick röra på sig, sen kyla med vatten i ca 10 min.

Idag när jag kommer till stallet hoppas jag på ännu en förbättring med svullnaden. Men idag blir det åtreigen promenad. Regnet kanske håller sig borta så vi kan gå ute?

För övrigt är det jobb som gäller, slutar ju efter turen så det är ju inte alltför långa dagar. Dock börjar knät kännas nu efter dessa trappor, får snart börja köra med knästödet.

Finns liksom inte så mycket att skriva när man inte rider, men snart är vi väl i gång igen hoppas jag. Imorgon ser jag fram emot ev planka på Katrine på kvällen med flickorna.



Tills nästa gång, ha det!


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards