Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Therese - 18 juli 2009 15:00

...var det ett år sedan den hemskaste natten någonsin. Då olyckan inträffade och allas älskade Malin Z omkom. Året har varit otroligt tungt och varje dag har jag tänkt på henne, mina minnen som jag har med henne.

Fortfarande så är det jobbigt att tänka på det och kommer nog alltid att vara så.

   Men idag var jag första gången och hälsade på henne vid hennes viloplats, en av de vackraste platser på denna jord. Allt var så tyst och stilla. Ett ställe där man kan vara om man vill vara ensam en stund.

Ställde dit en blomma och rättade till några ljus som ramlat omkull, kändes skönt att äntligen ha fått ork att åka dit. För detta är det jobbigaste som hänt i hela mitt liv, inget kan mäta sig med det här.


Världens finaste plats <3


Innerst inne vet jag att hon alltid finns där och vakar över mig och alla andra som hon kände och gav ett stort intryck på. För en människa med ett större hjärta får man leta efter...


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards