Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Therese - 29 juli 2009 15:55

Jaha då var man redo för PIP, Putte I Parken :)

 Hade trott vi skulle mötas kl 16, men icke det skulle mötas kl 16.30 så då han jag slänga in ett inlägg här också.

Kvällen kommer att bestå utav trevligt sällskap, förhoppningsvis bra musik (ingen aning om vad banden spelar för musik), sen ska det ätas på Woodys innan vi beger oss tillbaka till parken för mer musik och trevlig möten med glada människor förhoppningsvis. Morgondagen kommer bli seeeeeg!


Pican får en rykt utav Mimmi idag, ibland får man faktiskt prioritera annat än hästen. I mitt fall blir det ju prio ett för Pican 361 dagar om året för tillfället då jag nu unnar mig festival.  Men hon får fortfarande daglig rykt, dock inte utav mig så egentligen är hon ju prio ett ändå nu under dessa dagar, då jag fixar dettaa åt henne.


Nu när jag och Pican har vila är jag jätte ridsugen, men det får vänta till söndag. Nästa vecka har jag planerat in både dressyrträning och hoppträning dessa ska ju nu bara organiseras, får se om det blir som jag tänkt.


Nu blir det PIP för hela slanten, ha det!

Tack för solen :)


// therre 

Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards