Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Therese - 4 juni 2009 20:27

Ja då var det dags att uppdatera för ett antal dagar.


Börjar med Ullareds resan som började i måndags och slutade i tisdags kväll. Resan ner var mycket varm. Med ca 28 grader ute och strålande sol så blev det varmt i bilen, men vi överlevde.  Sedan var det dags för shopping!

Tisdag var det återigen shopping och sedan hemfärd. Vi besökte även en ny hästaffär som låg i Ullared, men inget att hänga i gran direkt. Säger bara dyrt och exklusivt som nog inte kommer att överleva länge i billiga outlet Ullared. På hemvägen blev det ett stopp i Borås för att besöka My one, min nya favorit affär. Det fanns både dyra och billiga saker, me like! Vi kom hem vid halv nio på kvällen och då blev det tyvärr inget stall, ville åka dit då Pica hade fått ett sår. Men Lina (som gillar att pilla, smörja och känna) fixade det, tack!


Nu till lite bilder på vad jag köpte :)


Krafft E-vitamin pellets som jag velat prova sen det kom samt B-vitamin, fanns i Ullared till typ halva priset! 


Köpte dessa grejer till Loni's hund Yes som tack för lån utav bil, lägg märke till halsbandets text. 


Detta super coola på lakan. 

Handlade även ett fleecetäcke, 2 grimmor med rosa i, en grimma till Putte, fler pikétröjor och en tävlingsskjorta med plastrong och lite annat små tjafs som man alltid hittar. 


Nya rosa bandet-vantar och en luddgrej att ha bakom nosgrimman inhandlades på My one, där även ett täcke i blå färg som satt som gjutet på Pica. 


Det var nog allt jag handlade dessa två dagar. Idag jobbade jag på Posten, tackade ja då jag inte kom på något jag skulle göra. Men imorse då kom det lika snabbt som ett blixtnedslag, FIKA MED MALIN! Förlåt Malin att jag glömde bort, lovar att komma ihåg nästa gång.

Men iaf jobbade som sagt idag, pengar är alltid bra att ha. Men en rolig sak hände idag. När jag kom in i en trapp uppgång och är påväg upp så möts jag av ett "Mijau!" och där sitter en katt. Snacka om att jag blev chockad.

Katten sprang sedan ned och jag släppte ut den för den ville ju trots allt ut.


Katten har jag nu döpt till Postis-kissen. 


På em och kväll har jag nu varit i stallet. Red självklart börjar hitta lite knappar så idag var hon riktigt fin stundtals. Sen att bling bling tränset passar henne perfekt gör inte saken sämre. Travade även lite bommar när de ändå låg framme, aldrig fel med lite markarbete. Sen har jag pysslat och grejat med henne. Hon är mysig! Vi hade en jätte mysig mockning idag som tog ca 30 min.


Pica iklädd bling bling :) 


Nu ska jag kolla på Criminal Minds och därefter Special Victims Unit, mina två favorit program. Ha en fortsatt trevlig kväll! 


// therre 



Presentation

Omröstning

(Är en härm-apa på min kompis Andréa så jag snor hennes magnefika!) Vem är du som läser min blogg egentligen?
 Hästluktande kompis
 Hästluktande spion
 Kompis som inte luktar häst
 Spion som inte luktar häst
 En som bara ramlade in

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Från arkivet

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna en rad eller två


Ovido - Quiz & Flashcards